Ana Sayfa İletişim

Yörükali Tesisleri Hakkında Yapılan Yorumlar ve Şikayetler



Mesaj Yaz / Şikayet Et


Şikayet Habercisi
Eğer Yörükali Tesisleri hakkında yeni bir şikayet/yorum eklendiğinde anında email ile haberdar olmak istersen buraya tıkla. .
Şikayeti Şikayet Et
Burada yazılan yorumlardan birinin kuralllara uymadığını düşünüyorsanız ilgili mesajı copy/paste yaparak bize info@hotelsikayet.com adresine email gönderin. Değerlendirmeler yoğunluğa göre ama genelde en fazla 15 iş günü içinde sonuçlandırılır. Kural dışı mesajlar ücretsiz olarak yayından kaldırılır. Ancak şikayetler kurumsal üyeler öncelikli olmak üzere sırayla cevaplanır.
Kural Dışı Mesajlar:
1. Her türlü küfürlü mesaj. 2. Kişi isimleri geçen küçültücü/onur kırıcı mesajlar 3. Oteli karama amacıyla yapılmış gerçek olmayan mesajlar 4. İnandırıcılıktan uzak boş boş yazılmış mesajlar.
Kurumsal Üye Olun
Yıllık bir üyelik bedeli ödeyerek daha hızlı anında hizmet alma garantisi. İsimsiz ve kimliksiz mesajları her zaman anında silme şansı. Şikayetleri yazanlarla daha kolay iletişim şansı. Tesisiniz için yeni bir şans yaratma fırsatı. İlk üyelik başlangıcında tüm mesajları sıfırlayabilme. Şimdi mail atın: info@hotelsikayet.com

Yörükali Tesisleri Konum: , Büyükada, Turkiye.
Gidenler Tarafından Oyladı. Sonuç: 8/ 10 Fena Değil

dinlendirici
eylül ilk haftası ziyaret ettim deniz manzaralı odaların birinde konaklama her şey oldukça iyiydi. manzara her şeye bedeldi.
sakin güzel ve dinlendirici bir tatil geçirdik. tesiste konaklama yapanlar için plaj girişinin de ücretsiz olması iyiydi. 2 gün plajı kullandık 1 gece de konaklama yaptık. deniz ve plaj çok güzeldi. plaj ve konaklama olarak istanbul a yakın olması sebebi ile de tavsiye edebileceğim bir tesis.


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



süper
tek kelimeyle süper bayıldım buraya kesinlikle tercih ederim denizi temiz ve personelleri güler yüzlü huzur için birebir



%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



igrenc
Plaja heryl gttgmz için plaj bu senede plaji zaten biliyoruz odalarada netten baktk diye gttk tam 3 oda degstrdk 3. En son ve kaldgmz oda rutubetkkokuyordu sabah olmafi bi turlu hayatımda gecrdgm.en berbatgeceydi


%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Berbat
Umarım hayatımın geri kalan tatillerinde buraya uğramak zorunda kalmam..... Evet, plajdan ayrılırken ağzımdan çıkan sözler tam olarak böyleydi :( Kelimenin tam anlamıyla kötüydü. Pis ilk içindmeseydi heryer. Bütün gün boyunca denize sadece 20 dakika girebildim çünkü pislik içindeydi...:( kabinleri, tuvaletleri ve restoranı hiç anlatmıyorum bile. Bence sıkı bir kontrolden geçirilmesi gerekiyor...


%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



çok memnun kaldım
15.08.2014 günü iş arkadaşımla gittim ,arkadaşım daha önca yörükali plajına hiç gelmemiş,biraz benim ısrarımla geldi. çalışan personel daima ilgili güler yüzlü, deniz temiz, aile ortamı e daha ne olsun günü birlik yaptığımız geziden çok memnun kaldık ,herşey için teşekkür ederiz .iyiki varsınız


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



huzur dolu...
slm araştıran herkese erkek arkadaşımla gitmeye karar verdiğimizde internetin başına oturdum ve araştırmaya koyuldum yorumlar denk gelince vazgeçtim çünkü o kadar kötülemişler ki gerçekten vazgeçiyoduk ama erkek arkadaşım gidelim dedi ve gittik inanın yorumların çoğu abartı yalan demiyorum gerçekten eski ve klima mini donducu yok ama 1- 2 günlük tatiller için inanılmaz bi yer ve huzur dolu pis diyen arkadaşlar acaba kendi evlerinde nasıllar çok merak ediyorum son derece temiz ve olması gereken herşey mevcut uzatmıcam. gittiğime pişman olurum sanıyodum yorumlar dolayısıyla ama çok memnun kaldım ve tekrar tekrar da gidebilveğim bi yer tüm çalışanlara tşk ederim ve gitmek için araştıranların yorumlara inanmamasını dilerim ...


%50 %0 %50
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



harikaaa
Plajda koca bir gunu hic sklmadan gecirebilirsiniz. Deniz dalgali bile olsa icerde kalan bi koy oldugu icin havuz gibi. Tamamen kum. Minderler cokkk keyifli. Biraz da yeme icme ucretlerini asagi cekerlerse iyi olur. Personel vok ilgili ve guleryuzlu. Restorani romantizm icin ideal. Odalarin bagimsiz olmasi hamaklar salincaklar o yesillik tam bir huzur... odalar gayet temiz ama biraz eski. E okadar da olsun dedirtiyor diger artilardan sonra. En yakin zamanda tekrar en az bir gece kalmak kaydiyla gidicem


%44 %0 %56
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



İnanın mükemmel bir yer .bu hafta sonu oradaydım hersey serbest dam olayına rastlamadım.doğum günümü orada kutlamayı düşünüyorum orada gün batımını izlemek muhtesem


%43 %0 %57
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



  Sayfa: 1   Sonraki Şikayetler (Sayfa:2) >>

Yörükali Tesisleri Büyükada

Yörükali Turistik Tesisleri.
   
e-Posta: info@yorukali.com
Telefon: 0.216.382.73.41 - 0.216.382.73.94

Bilgi: Motel Rezervasyon : 0.216.382.74.54
 
"Rezervasyon Saatleri 09:00-24:00 Arasındadır."

Şikayet Et