Ana Sayfa İletişim

Yörükali Tesisleri Hakkında Yapılan Yorumlar ve Şikayetler



Mesaj Yaz / Şikayet Et


Şikayet Habercisi
Eğer Yörükali Tesisleri hakkında yeni bir şikayet/yorum eklendiğinde anında email ile haberdar olmak istersen buraya tıkla. .
Şikayeti Şikayet Et
Burada yazılan yorumlardan birinin kuralllara uymadığını düşünüyorsanız ilgili mesajı copy/paste yaparak bize info@hotelsikayet.com adresine email gönderin. Değerlendirmeler yoğunluğa göre ama genelde en fazla 15 iş günü içinde sonuçlandırılır. Kural dışı mesajlar ücretsiz olarak yayından kaldırılır. Ancak şikayetler kurumsal üyeler öncelikli olmak üzere sırayla cevaplanır.
Kural Dışı Mesajlar:
1. Her türlü küfürlü mesaj. 2. Kişi isimleri geçen küçültücü/onur kırıcı mesajlar 3. Oteli karama amacıyla yapılmış gerçek olmayan mesajlar 4. İnandırıcılıktan uzak boş boş yazılmış mesajlar.
Kurumsal Üye Olun
Yıllık bir üyelik bedeli ödeyerek daha hızlı anında hizmet alma garantisi. İsimsiz ve kimliksiz mesajları her zaman anında silme şansı. Şikayetleri yazanlarla daha kolay iletişim şansı. Tesisiniz için yeni bir şans yaratma fırsatı. İlk üyelik başlangıcında tüm mesajları sıfırlayabilme. Şimdi mail atın: info@hotelsikayet.com

Yörükali Tesisleri Konum: , Büyükada, Turkiye.
Gidenler Tarafından Oyladı. Sonuç: 3/ 10 (Kötü)

rezalet
ben hayatımda bu kadar pis rezil bir otel görmedim. üstüne 1 milyon dolar verseniz önünden geçmem. ilk defa bir otelden midem bulandı. güzel yorum yazanlar otelin çalışanları. paranızı çöpe atmak istiyorsanız bu otele gidin


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



rezil
rezil bir yer, tarih verdiğime bakmayın bir gün zor durduk eşimle sonra kaçar gibi gittik. tabi paramızıda vermediler. Haram Zıkkım olsun hepsine. resmen kandırdılar. klima yok banyo adına kıç kadar yer vermişler onuda bırak leş gibi. klima yok nasıl olucak dedik - burası akşamları çok serın oluyor gerekmiyor. lafa bak ya. lan biz gündüz odada olmucakmıyız hiç güneşten terleyip odaya gelmicekmiyiz. anlıcagınız rezalet bir yer. ve diğer yorum yazan arkadaşa kalıyorum. siz hiç tatıl yapmadınızmı yada sizler bu kaliteye sahipsiniz sizin gibi oradaki görevlilerde. Bu yorumumuda her yere yazıcam bizim gibi kanan olmasın diye.HARAM ZIKKIM OLSUN O PARAM SİZE.


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



rezalet
Arkadaşlar hayatımda gördüğüm en rezalet otel. Deniz inanılmaz pis plaj rezalet. Odalarda klima yok buz dolabı yok duş klozetin üzerinde odalarda rutubet var ve 2 kısılık odada 1.5 kişilik yatak var. 200 tl para verdim otelde 30 dakika durdum ve çıktım. İnternet uzerınden verdıgı reklamlar sankı 5 yıldızlı otel görünümünde . Fakat bu otel aman Allah korusun önünden dahi geçmeyin. SAKIN DİYORUM. SAKIN üstüne para verseler önünden geçmem o kadar diyorum.


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



İğrenç ötesi
Dün 3 arkadasımızla gittik . iyi kötü eğleniyorduk . Tek başıma dubalara yüzeyim dedim . Yüzerken arkamdan sesler geldi hee hoyt hüyt ileri geri abuk subuk konusan görevliler . bana seslenıyolarmış. ne oldu dedim . Gittim yanlarına . ileri geri konuştular işte durduk yere . Müşterinize böyle mi davranıyorsunuz demem le ağzımın ortasına tekme yedim yerdeyken . Şimdi el kolda bağlı 4 kişi . kalksan bitanesini indirsen 3 kişi daha var. O yüzden yanınızda kız arkadasınız olur vs mağduriyet açısından bu plajın yanından geçmeyin . üstüne üstelik . patrona şikayet edeym derken patron üstmze yürüdü . bu kadar işletmesi rezil biryer. Dediğim şeyler gerçekten samimidir bilginize . Hemde 35 lira verdim . bu plaja 20 lira bile çok


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



kötü
kaldığım tarihten yaklaşık 3 hafta önce rezervasyon yaptırdım siteden aldığım rezervasyon kodunu vermek için aradığımda yerlerinin kalmadığını söylediler biraz üsteleyince 2 adet odanın kaldığını ancak bu odalar için siteye ödediğim kadar daha para vermem gerektiğini söylediler biraz daha üsteleyince istemeye istemeye rezervasyonu yaptılar.Gideceğim günden 1 gün önce aradım vapur iskelesinden teknelerinin kalktığını ve bizi alıp tesise getireceğini söylediler fakat ertesi gün gittiğimzde ortada tekne falan yoktu tesadüfen oralarda olan bi çalışanları hava muhalefeti nedeniyle teknenin olmadığını yürüyerek gitmemiz gerektiğini söyledi,yanımızda bir bebek arabası ve 2 yaşında bir çocuk olduğunu gördüğü halde 100 tane merdiven çıkılan bir yoldan tarif etti (daha sonra adayı keşfedince anladım ki farklı bir yol daha vardı) eşim çocuğu kucakladı bende arabayı sırtlandım merdivenleri çıktık.Yürümeyi seviyoruz yarım saatte yürüdük otele ulaştık.resepsiyon otelin restaruantının içinde küçük bir masadan ibaret yaşadıklarımızı anlatınca yapacak bi şeylerinin olmadığını söylediler.Personelin bi kısmı orta asyalı ve türkçe konuşmayı bilmiyor,odada ise 1,5 kişilik yatak var.Buzdolabı çalışmıyor.Banyo yok klozet ve lavaba arasında sadece bir adımlık bir alana bir ısıtıcı koymuşlar.Ezcümle enteresan bi hizmet anlayışları var.


%67 %0 %33
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



kız arkadaşımla fırsat kuponuyla gittik 109 tl çok uygun fiyat geldi. tekneyle sizi iskeleden alıyorlar .buraya kadar her şey güzel. ama daha sonrası için diyeceğim şu kendinizi 80 li yıllarda hisediyorsunuz herşey eski bozuk. tüm tekstil ürünleri şezlong minderleri vs. kokuyor. ben 41 yaşındayım böyle boşvermiş böylesine kötü yönetilen bie işletme görmedim.. burada iyi diyen arkadaşlar ya önceden hiç tatil yapmamışlar,ya pollyanacılık oynuyorlar yada firmanın adamları.


%80 %0 %20
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



berbat
1-) oda teslim saati 12:00 olarak rezervasyon yaptırırken konuşmuştuk ancak çok geç gitmemize rağmen (saat 15:00 gibi) halen oda temizliği için yaklaşık 40 dk bekledik.
2-) yataklar çok küçük, sanırım ek yatak satmak için, ek yatak: 50TL
3-) tuvaletler çok pis, eski, bakımsız ve çok küçük. Duş yaparken kolunuz bacağınız duvarlara çarpıyor. Duş yaparken diyorum çünkü duşa kabini yok, küçük bi elektrikli mini ısıtıcı koymuşlar. Onunla duş alınıyor tuvaletin içinde.
4-) tuvalet kapısı çok eski, kapatınca kolunu sıkı bastırmanız lazım açmak için. Tabi eski ve pis görünümlü kolu tutmaya tiksinmezseniz :)
5-) mini bar var yazıyordu. Mini ama ne mini... Üzerinde çok eski küçücük mini bi TV nin olduğu eski, dökülüyor dolabın altında 1970 model mini bir dolap, kendini bile soğutmaya hali yok artık. Zaten soğutmuyor, Doladın içinde dondurucu teli azıcık etrafı buz tutmuş sadece. ama dolabın için sıcak.
Daha ne örnek vereyim ki, kısacası odadaki her şey çok eski ve pis görünümlü. Biz biri 4 biri 1.5 yaşında 2 çocukla gittik, ama gitmez olaydık. Aynı gün hiç gece kalmadan geri döndük. Kesinlikle resimlerde göründüğü gibi değil. Büyükada olması insanı cezbediyor ama kanmayın sakın. 3 kuruş fazla verip adam gibi bi yerde konaklayın bence. Eşim ve bana unutamayacağımız bir tecrübe ve birazda trajikomik bi anı olarak kaldı. Gün sonunda eve dönerken perişan halimize gülmekten gözümüzden yaşlar geldi neredeyse :)


%50 %0 %50
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Igrenc
Buyukada yorukali tesislerindeki otelde kaldim. Bir indirim sitesinden 135 tl karsiliginda kampanyadan yararlandim. Bikere oda resimleriyle kaldigim yerin hicbir alakasi yoktu. Odada klima oldugu yaziyordu fakat klima yoktu!! Tv calismiyordu. Temizlik acisindan da cok zayifti. Inanin bir gece zor dayanabildim ve ayrilmak zorunda kaldm. Moral bozuklugu ile tatilim cok kotu gecti. Yatak yastik carsaf hepsi kotuydu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum


%45 %9 %45
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



  Sayfa: 1   Sonraki Şikayetler (Sayfa:2) >>

Yörükali Tesisleri Büyükada

Yörükali Turistik Tesisleri.
   
e-Posta: info@yorukali.com
Telefon: 0.216.382.73.41 - 0.216.382.73.94

Bilgi: Motel Rezervasyon : 0.216.382.74.54
 
"Rezervasyon Saatleri 09:00-24:00 Arasındadır."

Şikayet Et